هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هلیا آوای زندگی

روز تولد

1390/8/3 1:22
نویسنده : مامان هلیا
207 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارك

صبح بلند شدم خواب بودي مثل يه فرشته با لذت نگات ميكردم به ياد پارسال اين

 موقعه كه كجا بوديم لحظه شماري ميكردم تا ساعت 5/9 لحظه به دنيا اومدنت ساعت

9 بيدار شدي  من و نني تولدت رو بهت تبريك گفتيمكلي بوسيديمت

بهت نگاه ميكردم تو فكر فرو رفته بودم كه چه زود بزرگ شدي بااينكه تجربه نداشتم

خيلي سختي كشيدم  تا بچه داري رو ياد گرفتم ولي الان ميگم چه زود بزرگ شدي 

هيچي از سختي ها يادم نيست واست آرزو ميكنم هميشه شاد سلامت  و سر حال

 باشي دختر مخمل من

امروز بعدظهر خونه نني تولدت رو جشن گرفتيم عروسك من

مثل عروسك شده بودي خيلي بهت خوش گذشت از اول تا آخر با

 پوريا

پسر خاله مي رقصيدي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر مامان بهار
11 آبان 90 8:27
تولدت مبارك عزيزم