هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

هلیا آوای زندگی

بدون عنوان

1391/6/9 0:56
نویسنده : مامان هلیا
142 بازدید
اشتراک گذاری

امام رضا ترا خدا بطلب

 

اين روزها خيلي دلم واسه ديدنت تنگ شده  امام رضا ترا خدا اينقدر اذيتم نكن چرا نمي خواي دختر

كوچولوتو ببيني دختري كه مزده اومدنشو خودت بهم دادي مگه من چكار كردم كه اينقدر دلتو رنجوندم تو رو

قسم مي دم به جوادت ما رو بطلب

 خيلي به بابايي اصرار ميكنم كه ما رو ببره پيش اقا ولي فاييده نداره حدود سه روز پيش به ديدن

 همسايه قبلي رفتيم گفتن مي خواهيم از طرف بسيج كارواني بريم امام رضا با اتوبوس بدون اينكه فكر

كنم

 گفتم منم ميام حتي هزينشو پرداخت كردم شب با بابايي صحبت كردم گفتم هليا با اتوبوس خيلي اذيت

 ميشه تازه از پوشك گرفتمش ميترسم خراب كاري كنه بعد گناش گردن منه اگه ميشه مرخصي بگير تا

 بريم مشهد و بعد بريم شمال 

فرداي اون روز بهش زنگ زدم گفت مرخصي گرفتم خيلي خوشحال شدم زنگ زدم سرپرست كاروان

 رفتنمو كنسل كردم بابايي اومد  كفتم بليط مشهد و كنسل كردم گفت نبايد اينكارو مي كردي من شما

 رو مشهد نمي برم دليلشو پرسيدم گفت بخاطر خستگي راه اخه بابايي راهي رو كه تا حالا با ماشين

 خودش نرفته قبول نمي كنه نمي دونم اين چه فكر غلطيه 

 

اخه بابايي كه قبول نمي كنه اونجا هم از دستمون رفت

قراره امروز بعدظهر بريم قم با عمه راهي شمال بشيم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پوريا پهلووون كوچولو
9 شهریور 91 22:34
عزيزم چون دلت مثل كبوتراي حرم به اونجا پر كشيده يقين داشته باش كه بزودي راهي ميشي منم خيلي دعات كردم


باران قلنبه
10 شهریور 91 14:55
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.