هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هلیا آوای زندگی

بدون عنوان

1390/10/12 0:46
نویسنده : مامان هلیا
155 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکه مبارک هلیا خانم دخمل بابایی

امروز  بلاخره صدام زدی ماما چقدر دیر ،فکر کنم دیگه رو دروایستی موندی طوری نیست مامانی اینم مثل

باقیه کارهایی که میکنی اینکه شیر می خوری و میری تو دل بابا می خوابی ،اینکه موقعه ای که سیری اصلا

نمیگی مامانی دارم یا نه ،اینکه بابایی رو بوس میکنی ومنو میای میزنی و ...................

مامانی خیلی شیرینو دوست داشتنی شدی روزی هزار بار می خوام بخورمت ولی بابایی نمی زاره ،کاش

میشد دوباره بخورمت بری تو دلم فقط مال خودم باشی

 امروز با هم رفتیم بیرون یه کلاغ غار غار میکرد تو هم اشاره میکردی به کلاغه و میگفتی دار دار دار خیلی

دوست دارم عاشقتم مامانی

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی شیما وحدیث
12 دی 90 1:31
سلام مامان هلیا ی نازنازی آدرس وبت وتو نظری که داده بودی نگذاشته بودی .رفتم تومدیریت اسمتون وserchکردم ولی پیدانکردم . ولی یکدفعه اسم هلیا رو تو ی وبلاگ ها ی تازه به روزشده دیدم، شانسی بازش کردم دیدم ایول خودشه کلی خوشحال شدم . خیلی غرزدم خوب خوبی شما ؟ماشالا به هلیا جون چه دخمل شیرینیه .خداحفظش کنه .راستی پیرزن خانم چرا انقدردیرگفت مامان شعرپست قبلیتون هم خیلی زیبا بود .کلی لذت بردم . خانمی منم با افتخار شمارو لینکیدم
مامانی شیما وحدیث
24 دی 90 1:59
امشب شب اربعین مصباح هداست/ دل یاد حسین بن علی شیر خداست پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت/ امشب شب یاد عشقیاء و شهداست اربعین حسینی تسلیت باد