هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

هلیا آوای زندگی

بدون عنوان

1390/3/21 16:33
نویسنده : مامان هلیا
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل کوچولو مامانی خوبی؟

امشب خیلی بی تابی کردی لثه هات خیلی درد داشت ساعت 12 بود بردمت بیرون شاید بهتر بشی  اون موقعه اروم شدی من اشک می ریختم و  واست دعا می کردم  تو هم با اون چشای نازت به من نگاه می کردی و می گفتی اوم د  

آخه امشب شب لیله الرقائبه یعنی شب آرزوهها.

از خدا خواستم من و بابایی رو هیچ وقت از تو نگیره در کنارت باشیم و هیچ وقت تنهات نزاریم. دعا کردم همیشه سالم و شاد باشی خوشبخت و عاقبت بخیر .انشاءالله مامانی به تموم آرزوه های خوبت برسی

هلیا جووووووووووووون خیلللللللللللللللللیییییی دووووووووسسسسسسسسسسسسسسسست دارررررررررررررررررم

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زینب
20 خرداد 90 2:15
چه دخمر نازی، خدا براتون نگهش داره


سلام مامان زینب شرمنده باور کن من همین الان نظرتونو خوندم اخه من خیلی کم میشه به وبلاکم سر بزنم وقتی ام میام با عجله
ممنونم ادرس وبلاک زینب خانمو بهم بده بازم به ما سر بزن خوشحال میشیم